3 klaidos, kurios kainuoja tūkstančius 💸

Kiekvienas verslas nori augti, optimizuoti procesus ir taupyti laiką bei pinigus. Tačiau kai kuriose srityse dažnai pasitaiko klaidų, kurios gali brangiai kainuoti, ypač e-prekybos srityje. Čia aptarsime tris dažniausias klaidas, kurių galite išvengti, kad jūsų verslas augtų efektyviau ir be nereikalingų išlaidų.

11/11/20242 min read

20 euro bill on white and blue textile
20 euro bill on white and blue textile
1. Netinkamos platformos pasirinkimas

Pasirinkus platformą, kuri neatitinka jūsų verslo poreikių, galite mokėti už funkcijas, kurių niekada nepanaudosite, arba sugaišti daug laiko, bandydami perprasti sudėtingą valdymą. Štai dažniausios problemos:

  • Permokate už nereikalingas funkcijas – kai kurios platformos siūlo išskirtinai daug įrankių, bet ar visi jie būtini?

  • Gaištate laiką, nes valdymas per sudėtingas – kai platforma nėra intuityvi, kiekvienas papildomas nustatymas gali tapti laiko švaistymu.

Sprendimas: Norint išvengti netinkamos platformos pasirinkimo, verta pasitarti su specialistu. Specialistas suprantantis skirtingas platformas, gali padėti ne tik suprasti jų skirtumus, bet ir atrasti jums tinkamiausią būtent pagal jūsų verslo modelį ir poreikius. Siūlome nemokamas konsultacijas, kurios padės pasirinkti platformą pagal JŪSŲ poreikius.

2. Rankinis darbas

Darbai, kuriuos galima automatizuoti, vis dar atliekami rankiniu būdu? Tai gali pareikalauti daug laiko, klaidų ir sukelti vėlavimų:

  • 15+ valandų per savaitę rankiniam darbui – kai kuriuos pasikartojančius veiksmus, kaip socialinių tinklų įrašų kėlimą, inventoriaus sekimą, laiškų siuntimą galima lengvai automatizuoti.

  • Vėluojantys užsakymai – neautomatizuotos sistemos padidina žmogiškosios klaidos tikimybę ir gali lemti užsakymų vėlavimą.

Sprendimas: Automatizavus svarbiausius procesus, galite ne tik sutaupyti begales laiko, bet ir užtikrinti mažesnį žmogiškų klaidų skaičių. „Digital Q“ siūlo procesų automatizavimą nuo 200 €, padedantį jūsų verslui veikti sklandžiau.

3. Neintegruotos sistemos

Kai skirtingos sistemos nėra sujungtos, susiduriate su dubliuota informacija ir padidėjusia klaidų rizika:

  • Dubliuojama informacija – kai informacija įvedama rankiniu būdu keliose vietose, tai didina klaidų tikimybę.

  • Daugiau klaidų – nesuderintos sistemos gali sukelti netikslumų duomenyse, o tai tiesiogiai veikia klientų patirtį.

Sprendimas: Integruojant sistemas tarpusavyje, galima užtikrinti, kad visa informacija būtų tvarkinga ir vienoje vietoje. „Digital Q“ gali padėti jums įgyvendinti sistemų integraciją, kad visas jūsų procesas taptų vieningas ir lengvai valdomas.

Nepamirškite, kad efektyviai organizuotas verslas yra sėkmingo augimo garantas. Jeigu norite užkirsti kelią šioms klaidoms ir sutaupyti pinigų, kreipkitės į „Digital Q“ – padėsime pasirinkti tinkamas platformas, automatizuoti procesus ir integruoti sistemas, kad jūsų verslas galėtų klestėti be bereikalingų išlaidų!

Kontaktai

info@digitalq.lt

+370 6052 3882